Вивчити §19, повторити §13-19, виконати №691, 705, 707,
712.
№
|
Тема уроку
|
Корисні посилання
|
Тема 2 «Квадратні корені. Дійсні числа»
|
||
1.
|
Функція у=х2, її графік і властивості
|
|
2.
|
Арифметичний квадратний корінь
|
РЯТІВНИК ст. 8-9
|
3.
|
Арифметичний квадратний корінь
|
|
4.
|
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числові множини
|
|
5.
|
Рівняння х2=а.
Тотожність. С. р.
|
|
6.
|
Властивості арифметичного квадратного
кореня
|
|
7.
|
Властивості арифметичного квадратного
кореня
|
|
8.
|
Розв’язування вправ. С. р.
|
|
9.
|
Тотожні перетворення виразів, що
містять квадратні корені
|
|
10.
|
Тотожні перетворення виразів, що
містять квадратні корені
|
|
11.
|
Тотожні перетворення виразів, що
містять квадратні корені
|
|
12.
|
Функція, її графік і властивості
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
|
||
14.
|
Контрольна робота № 4
|
№
|
Тема уроку
|
Корисні посилання
|
Тема 1.3 «Степінь із цілим показником»
|
||
1.
|
Аналіз к/р. Означення степеня з цілим показником
та його властивості
|
|
2.
|
Розв’язування вправ
|
Конспект "Степінь"
РЯТІВНИК ст. 7-8
|
3.
|
Стандартний вигляд числа
|
Конспект "Стандартний вигляд числа"
|
4.
|
Розв’язування вправ С. р.
|
|
5.
|
Функція y=k/x, її графік і властивості
|
РЯТІВНИК ст. 27-28
|
6.
|
Розв’язування вправ С. р.
|
|
7.
|
Узагальнення і систематизація знань
|
|
8.
|
Контрольна робота № 3
|
|
9.
|
Аналіз к/р.
Розв’язування вправ
|
Стандартним виглядом числа називають
його запис у вигляді добутку а ∙ 10n,
де 1≤а<10, n –
ціле число.
Число n
називають порядком числа, записаного в стандартному вигляді.
№
|
Тема уроку
|
Корисні посилання
|
Тема 1.2 «Множення та
ділення дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів»
|
||
1.
|
Аналіз к/р. Множення раціональних дробів.
Піднесення дробу до степеня
|
|
2.
|
Ділення раціональних дробів
|
Конспект "Ділення раціональних дробів"
РЯТІВНИК ст. 18-20
|
3.
|
Розв’язування вправ
|
|
4.
|
Розв’язування вправ. С. р.
|
|
5.
|
Тотожні перетворення раціональних виразів.
|
РЯТІВНИК ст. 21
|
6.
|
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння
|
Конспект "Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння"
|
7.
|
Розв’язування задач
|
|
8.
|
Розв’язування вправ і задач С. р.
|
|
9.
|
Узагальнення
і систематизація вивченого матеріалу
|
|
10.
|
Контрольна робота № 2
|
КОНСПЕКТ "Ділення раціональних дробів"
1.
Взаємно
обернені раціональні дроби.
2.
Правило
ділення раціональних дробів.
Щоб поділити один дріб на другий, треба перший дріб
помножити на дріб, обернений до другого.
КОНСПЕКТ "Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння"
1. Означення рівносильних рівнянь.
Два рівняння називають
рівносильними, якщо вони мають одні й ті самі корені або кожне з рівнянь
коренів не має.
2. Означення раціонального та дробово-раціонального рівнянь.
Рівняння, ліва й права частини
якого є раціональними виразами, називають раціональним.
Якщо у рівнянні хоча б одна
частина є дробовим виразом, таке рівняння називають дробово-раціональним.
3. Методи розв’язування дробово-раціональних рівнянь.
Використання умови рівності
дробу нулю:
1. за допомогою тотожних перетворень звести рівняння до виду
;
2. прирівняти чисельник до нуля і розв’язати утворене ціле
рівняння;
3. виключити з його коренів ті, при яких знаменник дробу
дорівнює нулю.
Використання основної
властивості пропорції:
1. за допомогою тотожних перетворень звести рівняння до виду
;
2. використовуючи основну властивість пропорції, дістати
ціле рівняння ad=bc та розв’язати його;
3. виключити з його коренів ті, при яких знаменники b або d
дорівнюють нулю.
Множення обох частин рівняння
на спільний знаменник:
1.
розкласти
на множники знаменники дробів, якщо це можливо;
2.
знайти
найменший спільний знаменник дробу, що входять у рівняння;
3.
помножити
обидві частини рівняння на цей спільний знаменник;
4.
розв’язати
утворене ціле рівняння;
5.
виключити
з його коренів ті, при яких спільний знаменник дробів перетворюється на нуль.
Немає коментарів:
Дописати коментар