24.04.20
Виконати тест 6 завдань Google форми (6 балів)
7 і 8 завдання розв'язати у зошиті та надіслати на перевірку у Google клас (4 бали. Разом 10 балів)
16.04.20
Виконати тест 6 завдань Google форми (6 балів)
7 і 8 завдання розв'язати у зошиті та надіслати на перевірку у Google клас (4 бали. Разом 10 балів)
10.04.20
07-09.04.20
Переглянути відео у Google класі.
Домашнє завдання: повторити §32, № 1440(1), 1442, 1444, 1448, 1452 (зразки виконання у відео).
Надіслати розв'язки, повні за алгоритмом, задач 1444, 1448, 1452
06.04.20
27.03.20
25.03.20
Переглянути відео 2
23.03.20
Виконати тест 6 завдань Google форми (6 балів)
7 і 8 завдання розв'язати у зошиті та надіслати на перевірку у Google клас (4 бали. Разом 10 балів)
16.04.20
Виконати тест 6 завдань Google форми (6 балів)
7 і 8 завдання розв'язати у зошиті та надіслати на перевірку у Google клас (4 бали. Разом 10 балів)
Завдання 7 і 8 тесту
«Паралельні та перпендикулярні прямі. Координатна
площина»
7. Побудуйте чотирикутник ABCD і
знайдіть його площу, якщо відомі координати його вершин: A(–
2; – 3), B(– 2; 1), C( 2; 1), D( 2; – 3).
8. Зобразіть на координатній площині всі точки (х; у) такі, що
|
x
| ≤ 1 і | y | ≤ 2.
10.04.20
Виконати тест (максимальний бал за тест 6 балів), потім
виконати задачі «Завдання 2» у зошиті (ще 6 балів. Разом 12 балів), фото роботи
надіслати на перевірку в Google
клас. Час на виконання завдань 30 хвилин + 15 хвилин на
фото та відправку.
Успіхів!
Завдання 2
«Розв’язування задач»
Достатній
рівень (3 бали)
4.
В одному поїзді у 2 рази
більше вагонів, ніж у другому. Коли від першого поїзда відчепили 11 вагонів, а
до другого причепили 15 вагонів, то в обох поїздах стало вагонів порівну.
Скільки вагонів було в кожному поїзді спочатку?
5.
Периметр трикутника дорівнює
166 см. Одна з його сторін у 5 разів менша за другу і на 68 см менша від
третьої. Обчисліть довжини сторін трикутника.
Високий рівень (3 бали)
6.
Пішохід пройшов за 4 год таку відстань,
яку велосипедист долає за 2 год. Знайдіть швидкість кожного з них, якщо швидкість велосипедиста на 6 км/год більша
за швидкість пішохода.
07-09.04.20
Переглянути відео у Google класі.
Домашнє завдання: повторити §32, № 1440(1), 1442, 1444, 1448, 1452 (зразки виконання у відео).
Надіслати розв'язки, повні за алгоритмом, задач 1444, 1448, 1452
06.04.20
Зареєструватися в Google
класі з математики
Прочитати §32,
розібрати № 1437, записати три рівняння і відправити на перевірку.
№ 1438 розібрати усно
27.03.20
Пройти тест
Бажаю успіху!
25.03.20
Переглянути відео 2
Домашнє завдання: повторити §31,
№ 1426, 1428 (зразки виконання у відео 2).
23.03.20
Починаємо вивчення теми "Рівняння. Основні властивості рівнянь"
Переглянути відео
Домашнє завдання: прочитати §31, №
1416, 1418, 1422, 1424 (зразки виконання у відео).
20.03.20
Пройти тест
Бажаю успіхів!
Тема 5.4 «Вирази і рівняння»
|
14
|
Аналіз к.р. №8. Вирази та їх спрощення
| |
Вирази та їх спрощення
Розкриття дужок (переглянути)
| |
Вирази та їх спрощення
Подібні доданки та їх зведення (переглянути)
| |
Розв’язування вправ і задач. С. р.
| |
Рівняння. Основні властивості рівнянь
|
Повторити конспект 5 клас "Рівняння"
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь
| |
Рівняння. Основні властивості рівнянь
| |
Розв’язування вправ
| |
Застосування рівнянь до розв’язування задач
| |
Застосування рівнянь до розв’язування задач
| |
Застосування рівнянь до розв’язування задач
| |
Розв’язування вправ. С. р.
| |
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
| |
Контрольна робота № 9
|
Конспект1
Тема 2 «Звичайні дроби»
|
23
|
Тема 2.1 «Додавання і віднімання звичайних дробів»
|
10
|
Аналіз к/р
Основна властивість дробу
|
|
Застосування
основної властивості дробу. Скорочення дробу
|
|
Зведення
дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів.
|
|
Розв’язування
вправ. С.
р.
|
|
Додавання і
віднімання дробів з різними знаменниками
|
|
Додавання і
віднімання мішаних чисел
|
|
Розв’язування
вправ на додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.
|
|
Розв’язування
вправ С.
р.
|
|
Узагальнення і
систематизація знань
|
|
Контрольна робота № 2
|
|
Тема 2.2 «Множення і ділення звичайних дробів»
|
13
|
Аналіз к/р
Множення звичайних дробів
|
|
Множення
звичайних дробів
|
|
Задачі на множення
дробів. Знаходження дробу від числа
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
Ділення
звичайних дробів
|
|
Задачі на
ділення дробів. Знаходження числа за його дробом
|
|
Розв’язування
задач на ділення дробів
|
|
Розв’язування
вправ С.
р.
|
|
Розв’язування
прикладів на всі дії зі звичайними дробами
|
|
Перетворення
звичайних дробів у десяткові. Десяткове наближення звичайного дробу.
|
|
Розв’язування
вправ С.
р.
|
|
Узагальнення і
систематизація знань
|
|
Контрольна робота № 3
|
Конспект2
Тема 3 «Відношення і пропорції»
|
10
|
Аналіз к/р
Відношення та його властивості
|
|
Пропорція та
її властивості
|
Конспект3
|
Розв’язування
рівнянь на основі властивостей пропорції
|
|
Розв’язування
вправ С.
р.
|
|
Пряма й
обернена пропорційна залежність
|
|
Поділ числа у
даному відношенні. Масштаб
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
Розв’язування
вправ С.
р.
|
|
Узагальнення і
систематизація знань
|
|
Контрольна робота № 4
|
Тема 4 «Коло. Круг. Відсоткові розрахунки»
|
14
|
Аналіз к/р
Коло і круг. Круговий сектор
|
|
Діаграми
|
|
Розв’язування
вправ С.
р.
|
|
Циліндр.
Конус. Куля
|
|
Циліндр.
Конус. Куля
|
|
Відсоткові
розрахунки
|
Конспект3
|
Відсоткові
розрахунки
|
|
Розв’язування
вправ С.
р.
|
|
Узагальнення і
систематизація знань
|
|
Контрольна робота № 5
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Розв’язування вправ
|
|
Розв’язування
вправ і задач
|
|
Розв’язування
вправ і задач
|
|
Підсумкове
повторення та оцінювання за І семестр
|
Тема 5 «Раціональні числа та дії над ними»
Тема 5.1 «Раціональні
числа»
|
58
9
|
Додатні та від’ємні числа.
Число 0
|
|
Координатна пряма
|
|
Модуль числа
|
|
Модуль числа С. р.
|
|
Цілі числа. Раціональні
числа
|
|
Порівняння раціональних
чисел
|
|
Порівняння раціональних
чисел С. р.
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого
матеріалу
|
|
Контрольна робота № 6
|
Тема 5.2 «Додавання і
віднімання раціональних чисел»
|
10
|
Аналіз к.р. №6. Додавання
раціональних чисел
|
|
Додавання раціональних
чисел
|
|
Додавання раціональних
чисел
|
|
Розв’язування вправ. С. р.
|
|
Віднімання раціональних
чисел
|
|
Віднімання раціональних
чисел
|
|
Розв’язування вправ. С. р.
|
|
Розв’язування вправ
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого
матеріалу
|
|
Контрольна робота № 7
|
Конспект 4
Тема 5.3 «Множення
раціональних чисел»
|
13
|
Аналіз к.р. №7. Множення
раціональних чисел
|
|
Множення раціональних
чисел
|
|
Переставна, сполучна та
розподільна властивості множення
|
|
Властивості множення
|
|
Розв’язування вправ. С. р.
|
|
Ділення раціональних чисел
|
|
Розв’язування вправ
|
|
Розв’язування вправ на всі
дії з раціональними числами
|
|
Розв’язування вправ на всі
дії з раціональними числами
|
|
Розв’язування вправ. С. р.
|
|
Розв’язування вправ
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого
матеріалу
|
|
Контрольна робота № 8.
|

Розв'яжіть
Тема 1 «Повторення» «Подільність натуральних чисел»
|
10
|
Числа та дії з ними
| |
Прості і складені числа. Дільники і кратні натурального числа.
| |
Ознаки подільності на 2, 5 і 10
| |
Ознаки подільності на 3 і на 9 С. р.
| |
Розкладання натуральних чисел на прості множники.
| |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа
| |
Кратні натурального числа. Найменше спільне кратне кількох чисел
| |
Розв’язування вправ на знаходження найменшого спільного кратного С. р.
| |
Узагальнення і систематизація знань
| |
Контрольна робота № 1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар